A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.
A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.
Ami nem meglepő, hiszen a telefonos lefedettség, internetes elérés ma már szinte minden felhasználó számára elérhető, költség szempontjából pedig kedvezőbb a személyes (utazással, idővel) járó ügyintézésnél. A Tigáz Zrt. korszerű online kiszolgálást biztosít, emellett felkészült munkatársak segítik a telefonos ügyintézést.
A megváltozott felhasználói ügyintézési preferenciákhoz igazodva a Tigáz Zrt. 2012. április 1-től Hajdú-Bihar megyében nem üzemelteti továbbberettyóújfalui és hajdúhadházi fiókirodáit. Ezekben az ügyfélszolgálati irodákban 2012. április 1-től személyes ügyintézésre nem lesz mód, de a Tigáz Zrt. minden egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségein továbbra is változatlanul áll ügyfelei rendelkezésére.
E változások mellett a Társaság folyamatosan fejleszti elektronikus és telefonos, valamint háttérirodai (nem személyes ügyfélkiszolgálás, hanem az ügyeket feldolgozó) kapacitásait.